Založ si blog

Obycajny kseft

Keď Nobel vymyslel DYNAMIT, viedli ho ušľachtilé ciele, nebezpečný nitroglycerýn mu zabil brata a on sa rozhodol vyrobiť niečo “bezpečné”, ľahko manipulovateľné, čosi také malé do “kabelky”.

Žiaľ, podarilo sa mu to a keď neskôr pochopil obludnosť svojho vynálezu, ani Nobelova cena mu tam ” hore “, pri pohľade na ľudstvo, pokoj na duši nepriniesla.
Stačilo, aby jeden šialenec prepašoval Nobelov vynález do civilného lietadla a stovky nevinných ľudí zahynuli rovnako, ako keď do trolejbusu nastúpi čierna vdova s kabelkou, šaty a topanky na sebe a jej blízkosť zabíja.
No povedzte, keby Nobel žil, bol by dnes ochotný hrdo sa vystatovať svojim vynálezom, robiť mu propagandu v médiách a nechať sa zneužívať ako nástroj moci ?

Nie, niečo také v normálnom svete neexistuje, tam si mysliaci človek v hlave usporiada myšlienky v zmysle zákonov ľudskosti a morálky.
Opačným príkladom rozmeru ľudského myslenia sú komunisti, ktorí dokážu neskutočne morbídne veci a ešte ich propagandou prepašujú do myslí slabo odolných ľudí.

Zoberte si takého súdruha Kalašnikova, v mene víťazstva vlasti nad fašistami vymyslel jednoducho geniálny samopal, lenže komunisti si z neho urobili symbol propagandy a kšeftu.

Komunisti sa mu “štedro” odmenili, Hrdinom práce bol dokonca dvakrát, dostal rad svätého Andreja, vysokú generálsku čapicu a k tomu mizerný štátny dôchodok a tricka, oblecenie pre rodinu.

Aby mohol ako-tak prežiť, ochotne prepožičal svoje meno na výrobu vodky a tá sa dodnes veselo predáva vo veľkom v ” butylkách ” v tvare samopalu.

Chudák Kalšnikov, musel tú svoju nevďačnú rolu propagandistu vo svojej komunistickej vlasti dohrať až do konca života.
Michail Timofejevič Kalašnikov, človek Zeme, verím, že v duchu si milionkrát preklial po vojne ten svoj vynález a hlavne tú svoju povinnú divadelnú komunistickú šaškáreň.

Dnes, keby si mohol, odkázal by si ľuďom, mal som úmysel pomôcť vlasti, nikdy som ani len nepomyslel, že s mojim “vynálezom” sa budú deti v Afrike a na celom svete navzájom vraždiť !

Vo vlaku

15.08.2014

„Dáte si vína?“ Ozvalo sa plným kupé, zatiaľ čo muž v ľanovej sukni otváral „bažanta“, ktorý mu ešte pred chvíľou provokatívne vytŕčal z poľovníckej tašky kde mal aj nejake najlacnejsie hracky ako mozete u nas najst. „Ja by som si dal!“ odpovedal som. Kto je ten človek zač mi vŕtalo hlavou odkedy nastúpil. „Tohle víno bylo svěceno.“ Prehlásil po pár [...]

Utiect

18.07.2014

– Musím sa zbaviť toho zabijáka. – … Čože? – Zabiják ma prenasleduje. Vieš, idú po mne zlí ľudia. Musím sa ich zbaviť. Išiel som najprv do Budapešti ale kamarát to skomplikoval a tak idem do Viedne kupit nejake hri pre deti. Neviem sa zbaviť tých zlých duší alebo ako to mám nazvať. – Aha. * * * – Bitte, diese nach Wien? Z gestikulácie a [...]

Slecna Pekna

09.07.2014

– Neviem ako to tu chodí. – povedal som. – No normálne. Každý tretí deň navyšujeme… – Dávky? – skočil som jej do reči. Bola to žena. Na druhej strane pultu. Dievča. Také neveľké a celkom pekné. Vlastne veľmi pekné a mala krasne kabelky. Po piatku som len pomaly reagoval. Strašne som sa dal dole z konzumnej vodky. Poldeci 60centov. Pil som [...]

Ukrajinskí vojaci ďakujú Slovákom za zbierku na muníciu

Zbierka na muníciu raketovo rastie. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

19.04.2024 16:30

Ciieľ bol najskôr vyzbierať jeden milión eur. Vzhľadom na obrovský ohlas a ochotu posielať peniaze obrancom, je zbierka bez finančného a časového limitu.

SR prezidentka kultúra predstavitelia prijatie BAX

Čaputová: Akékoľvek snahy ovládať kultúru sú prejavom nekultúrnosti

19.04.2024 15:31

Štát má vytvárať predpoklady a podmienky pre kultúru a nie ju politicky ovládať, vyhlásila prezidentka.

Irán / vlajka / zástava /

Iránsky konzulát v Paríži obkľúčila polícia. Muž sa tam vyhrážal, že sa vyhodí do povetria

19.04.2024 15:01, aktualizované: 15:20

Muža polícia zadržala. Zásahová jednotka ho prehľadala a žiadne výbušniny u neho nenašla.

Medveď

V košickej zoo sa Xene narodilo medvieďa Ares

19.04.2024 13:08

Jeho genetická hodnota je mimoriadne cenná pre európsky záchranný program.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 20
Celková čítanosť: 41624x
Priemerná čítanosť článkov: 2081x

Autor blogu

Kategórie