Založ si blog

Archív: jún, 2014

Nasi pocerni spoluobcania

Pôvodne som nechcel napísať nič, ale nedá mi to sa nepodeliť a vzrušujúci zážitok z našou rómskou „permanentne“ utláčanou menšinou. Po čase sa na tom bavím, ale kľudný domov z práce keď idem okolo rómskych „akože bytoviek“ veru nie som. Myslím že nielen ja mám strach tade ísť, ale aj viacerý občania, ktorý tu dostali na držku. Prečo že to […]

Pokračovanie článku

Turkmenistan

Stredoázijský Turkmenistan patrí k najmenej známym krajinám celého regiónu. Vieme o ňom, že sa spája s bizarným prezidentom Turkmenbašim, púšťou, ropou, no vieme si predstaviť ako vyzerá? Je to krásna krajina plná úsmevov, zaujímavých a nepoznaných miest s neskutočnou históriou, ktorá sa hlboko vpíše do pamäti… Hranica medzi Uzbekistanom a Turkmenistanom môže […]

Pokračovanie článku

Neverte uplne vsetkemu, co je v mediach

Ako si človek u nás predstavuje fabriku v Číne? Stará rozbitá budova, kde aj detí šijú lacne kabelky a lacne tenisky, ktoré sa hneď rozpadnú? Či fabrika a lá Foxconn (vyrába Apple produkty) masívne zainvestovaná západom no zneužívajúcaa čínskych robotníkov? Každá fabrika je iná. Videl som „výkovkárne“, kam som sa bál vojsť, pretože v čiernej rozbitej […]

Pokračovanie článku

Začiatok niečoho

Ležal som na koberci, sily pomaličky ubudli. Ostala posledná možnosť ako bez veľkej veľkej pompy vybehnúť zo sveta. Stačí sa na chvíľočku uzemniť a tupo, chválabohu konečne bez myšlienok hľadieť (možno by sa viac hodilo „civieť“) na oceľovobetónové nebo vlastnej izby. Bolesť hlavy stále lezie celým telom. Desať minút. Cigareta a ibalgin sú teraz perfektnými […]

Pokračovanie článku

Hollywood

Nie som fanúšikom spoločenských udalostí. Hlavne nie takých, ktoré sú tanečno-zábavného charakteru. Teda vlastne len takých. Napríklad pohreb je celkom fajn, ak neležíte medzi doskami vy. Zaručene nie som mainstreamový človek. Svedčí o tom jednak to, že som neprestal pozerať Dva a pol chlapa po odchode Charlieho a jednak to, že nenosím košeľu bielej farby. Obidve […]

Pokračovanie článku
Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

ONLINE: ISW: Zmraziť front? To je predčasné. Ukrajinci zasiahli dve ruské rafinérie

ONLINE: ISW: Zmraziť front? To je predčasné. Ukrajinci zasiahli dve ruské rafinérie

27.04.2024 06:30

Debaty o nutnosti zmraziť frontovú líniu sú predčasné, tvrdí americký Inštitút pre štúdium vojny.

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

27.04.2024 08:10

Záchranári vyslali ambulancie do bytového domu v okrese Malacky, kde bolo pobodaných viacero osôb.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 20
Celková čítanosť: 41688x
Priemerná čítanosť článkov: 2084x

Autor blogu

Kategórie