Založ si blog

Archív: júl, 2014

Utiect

– Musím sa zbaviť toho zabijáka. – … Čože? – Zabiják ma prenasleduje. Vieš, idú po mne zlí ľudia. Musím sa ich zbaviť. Išiel som najprv do Budapešti ale kamarát to skomplikoval a tak idem do Viedne kupit nejake hri pre deti. Neviem sa zbaviť tých zlých duší alebo ako to mám nazvať. – Aha. * * * – Bitte, diese nach Wien? Z gestikulácie a […]

Pokračovanie článku

Slecna Pekna

– Neviem ako to tu chodí. – povedal som. – No normálne. Každý tretí deň navyšujeme… – Dávky? – skočil som jej do reči. Bola to žena. Na druhej strane pultu. Dievča. Také neveľké a celkom pekné. Vlastne veľmi pekné a mala krasne kabelky. Po piatku som len pomaly reagoval. Strašne som sa dal dole z konzumnej vodky. Poldeci 60centov. Pil som […]

Pokračovanie článku

Vylieceny alkoholik

Dnes je Petrov prvý deň nového pohľadu na svet. Včera sa rozhodol totálne skoncovať s fajčením a alkoholom. Nieže by s nimi mal vážne problémy, práve naopak, keď nemusel, alkohol nepil a taktiež nefajčil. Musieť u neho znamenalo pripojiť sa k väčšine, ísť s davom. Pred vstupnou bránou do podniku preťal telom modrý oblak dymu, za ktorým míňal aj hlúčik kolegov […]

Pokračovanie článku
Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

ONLINE: ISW: Zmraziť front? To je predčasné. Ukrajinci zasiahli dve ruské rafinérie

ONLINE: ISW: Zmraziť front? To je predčasné. Ukrajinci zasiahli dve ruské rafinérie

27.04.2024 06:30

Debaty o nutnosti zmraziť frontovú líniu sú predčasné, tvrdí americký Inštitút pre štúdium vojny.

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

27.04.2024 08:10

Záchranári vyslali ambulancie do bytového domu v okrese Malacky, kde bolo pobodaných viacero osôb.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 20
Celková čítanosť: 41687x
Priemerná čítanosť článkov: 2084x

Autor blogu

Kategórie